Subject: Reg 2/2534099, 09.07.25, Endla 52 veekvaliteet
From: "Tallinna Vesi AS" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Jul 2025 10:55:23 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea klient!

AS Tallinna Vesi peab äärmiselt oluliseks seirata joogivee kvaliteeti
regulaarselt ja laiaulatuslikult. Võtame igakuiselt üle linna sadu
veeproove klientide kraanidest, mille eesmärk on tuvastada, kas joogivee
nõuetelevastavus linna kõigis piirkondades on tagatud. Meil on üle 120
proovivõtukoha, kus teostame joogivee kvaliteedi kontrolli.

Teie proovivõtupunktist on tuvastatud joogivee kvaliteedinõuetele
mittevastavus. 08.07.2024 võetud veeproovis tuvastati 27 arv/100ml
Coli-laadset bakterit. Kuigi tegemist on indikaatornäitajaga ja sellise
vee joogiks tarbimine ei põhjusta normaalse immuunsusega inimesel reeglina
vaevusi, soovitab AS Tallinna Vesi igasuguse riski välistamiseks ajutiselt
Teie kinnistul kraanivett joogiks tarbides seda eelnevalt keeta. Bakterid
hävivad vee kuumutamisel ja seetõttu on keedetud vee joogiks tarvitamine
ohutu. Leitud bakterid on oma olemuselt keskkonnas (nt mullas ja
taimestikus) leiduvad bakterid.

Soovitame joogivee kvaliteedi taastamiseks tagada kinnistusisestes
torustikes pidev veevool pikema aja kestel. Selleks palume Teil kinnistu
siseselt jätta joogiveekraanid avatuks ka torustike kaugemates
tarbimispunktides. Ühtlasi palume üle vaadata kinnistu veemõõdusõlm, kui
sinna on paigaldatud filtrid, siis tuleks neid kindlasti hooldada või
välja vahetada.

Küsimuste korral palun võtke ühendust meie veevõrgu diagnostika juhiga
Oleg Tšaikiniga (telefoni nr 6262 375).

Kena päeva jätku

Oleg Tšaikin

Veeteenuste juht

AS Tallinna Vesi

Tel: +372 626 2200

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tallinnavesi.ee/> http://www.tallinnavesi.ee

Iseteenindus: klient.tvesi.ee